Szanowni Klienci, informujemy, że ze względu na przerwę produkcyjną w dniach 16-31.08 wszystkie zamówienia złożone w tym czasie będą realizowane po 31.08. Przepraszamy. Pozdrawiamy.

W przypadku gdy zakupiony towar nie odpowiada Państwa oczekiwaniom, może on zostać zwrócony w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny - Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ( Dz. U. 2014, poz. 827 ) pod warunkiem, że produkt zwracany pozostaje w stanie niezmienionym.

Aby zwrócić towar prosimy:
- powiadomić nasz sklep (kontakt@oleania.pl)
- towar wraz z oryginałem dokumentu zakupu oraz oświadczeniem odstąpienia od umowy zawartej na odległość wysłać przesyłką kurierską na adres biura firmy na własny koszt.

W ciągu 2 dni roboczych od otrzymania przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
Jeżeli zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Możliwość zwrotu towarów w ciągu 14 dni od jego zakupu bez podania przyczyny nie dotyczy firm.

Jeżeli zakupiony towar jest niezgodny z opisem, Klient ma prawo złożyć reklamację. Prosimy o przesłanie do nas produktu wraz z pisemnym oświadczeniem, w którym szczegółowo opisane powinny być powody reklamacji produktu, forma rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej decyzji). Przesyłka jest realizowana na koszt Odbiorcy. Informację o wyniku postępowania reklamacyjnego przekażemy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, w ciągu 5 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, gwarantujemy realizację wniosku. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, informujemy szczegółowo o podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
Reklamacje związane z mechanicznym uszkodzeniem przesyłki podczas dostawy przyjmowane są wyłącznie po przedstawieniu protokołu szkody spisanego w obecności kuriera dostarczającego przesyłkę.

Darmowa dostawa

Najwyższe standardy wysyłki

Każdy zamówiony produkt pakowany jest w dedykowane opakowanie termiczne chroniące cenną zawartość przed wysoką temperaturą, światłem i uszkodzeniami mechanicznymi.

Najwyższe standardy wysyłki

Bezpieczeństwo

Obsługujemy płatności internetowe przez system płatności online Transferuj.pl.

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl